DM i Spejder-Spejdercentret Port Arthur

17-04-2020 19:00 til 19-04-2020 13:30

Port Arthur
Tommerup, Danmark

Konkurrenceansvarlig
Gitte Klimek
fioniataskforce@live.dk
Mobil nr. 22263627


Vi glæder os til at se jer!


Velkommen til tilmeldingen til DM i Spejder på Port Arthur.

Vi glæder os til nogle gode konkurrencer rundt om i landet og ønsker jer alt held og lykke.

Du skal sikre dig, at du har valgt det rette center. Weekenden starter på alle centre med check-in mellem 19 og 20 fredag, og vi er færdige og klar til at tage hjem søndag kl. 13.30.

Tilmelder du som KFUM-Spejder, log da ind inden tilmelding. Dette giver mulighed for senere at ændre i din tilmelding samt få tilsendt faktura til din gruppe.
Efter tilmelding vil I modtage en bekræftelse på jeres tilmelding. I bekræftelsen kan I se det I har udfyldt efterfulgt af særligt info fra DM i Spejder. I bør læse dette grundigt – det er hurtigt klaret. 
Alt information, som ellers er nødvendig at have inden det bliver tid til DM i Spejder, kan findes på vores hjemmeside 
www.dmispejder.dk. Vi vil også gøre opmærksom på dette i bekræftelsen du modtager.

Har I nogen spørgsmål til tilmeldingen på Port Arthur bør disse rettes til den konkurrenceansvarlige. Disse informationer ses her på siden.

Husk at det er dig som leder der er ansvarlig for patruljens tilmelding.

OBS: I første felt ”Deltager” menes dig som er ansvarlig for tilmeldingen eller patruljeleder. Det er dig, vi kontakter ved spørgsmål angående patruljen/patruljernes tilmelding. 

Læs  desuden i tilmeldingbekræftelsen, hvordan du senere kan ændre i patruljeantallet, hvis det bliver nødvendigt.

DM i Spejder grej – Har i bestilt?

Det er i 2020 muligt at købe lækkert DM i Spejder grej. Det hele sker på følgende link:
https://shop.spreadshirt.dk/dmispejder2020/

I kan selv personalisere jeres merchandise, således jeres patrulje er mest klar til de sociale medier! F.eks. kan en t-shirt laves med tekst og logo som denne til 193 kr. (+fragt). 



Bestillingen vil blive leveret til den ønskede adresse.

Vi ses 😊

OBS OM DET FØRSTE FELT ”DELTAGER”

– DU TILMELDER EN PATRULJE AF GANGEN, OG SKAL DERFOR IKKE LAVE EN TILMELDING PR. PATRULJEMEDLEM.

I FELTET ”DELTAGER” VÆLGER DU BLOT ÉN REPRÆSENTANT I PATRULJEN – GERNE PATRULJELEDEREN HVIS DENNE KENDES.

HERNÆST TASTER DU OPLYSNINGER OM PATRULJEN.

 

DU KAN TILFØJE EN PATRULJE MERE EFTER DU TRYKKER FORTSÆT.

 

ER DU I TVIVL OM AT UDFYLDE TILMELDINGEN, DA SKRIV DIT SPØRGSMÅL TIL DM@KFUMSPEJDERNE.DK


Deltager


Betaling

Hvis du ønsker fakturabetaling (dvs. faktura tilsendt din enhed, dig selv eller en anden), så SKAL du logge ind i Medlemsservice, inden du gennemfører tilmeldingen. Hvis ikke du logger ind, vil du kun have mulighed for at foretage en straksbetaling med betalingskort.

Spørgsmål

Patrujletilmelding

Korps *

Disktrikt/Division *

Gruppenavn *

Angiv navnet på jeres gruppe

Patruljenavn *

Antal i patrujlen *

Aldersgruppe- er du i tvivl, tjek dmispejder.dk/regler *

Allergier

Øvrige særlige hensyn

Ledertilmelding

Antal deltagende ledere *

Forventede navne på ledere

Tlf. nr. på de ledere som forventes at deltage

Øvrig information til centeret

Jeg har læst og forstået reglerne på www.dmispejder.dk/regler *


Foto *

Som leder bør du indhenter fototilladelse fra hele patrujlen. Giv DM arrangør besked ved ankomsten, hvis der er deltagere uden fototilladelse.


Hvor

Port Arthur
Solevadvej 5
    5690 Tommerup
    Danmark

Hvornår

Fra 17-04-2020 19:00
Til 19-04-2020 13:30

Arrangør

KFUM-Spejderne i Danmark
70102666
info@kfumspejderne.dk