Tilmeldingsbetingelser | Medlemsservice

Tilmeldingsbetingelser for Centerlejr uge 30

Ved tilmeldingen accepterer I disse betingelser:

  • Ved afbestilling efter 1. marts opkræves der 25% af bookingen.

  • Tilmeldingen er bindende og lukkes for redigering 3 uger før arrangementsstart. I vil blive faktureret efter det tilmeldte antal som minimum.

    • Hvis der er flere deltagere end tilmeldt ved ankomst, har gruppen pligt til at oplyse det til lejrlederen hurtigst muligt. Vi justerer herefter faktureringsbeløbet herefter.

  • Inden afrejse skal en leder fra gruppen sammen med lejrlederen gennemgå og godkende det samlede køb.

  • Den aktuelle pris fremgår på tilmeldingssiden. (Med mindre antallet er højere ved ankomst)

  • Prisen er inklusiv aktiviteter. 

  • Der er mulighed for at købe f.eks. Houens Odde mærker og betale via fakturaen.

  • Efter lejren vil gruppen modtage en faktura på det samlede beløb for deltagerbetalingen og tilkøb.

                                                      // English //

 By signing up, you accept these conditions:

  • In case of cancellation after March 1th. you ill be charged 25%
  • The booking is binding and closed for editing 3 weeks before event start. You will be charged according to the registered number of participants as a minimum. 
    • If there are more participants than registered on arrival, you do have a duty to inform the camp leader asap. We will adjust the billing amount accordingly. 
  • The total amount appears on the registration page. (Unless the number of participants are higher on arrival) 
  • The price include activities 
  • It is possible to purchase Houens Odde batches ect. and pay by invoice.
  • Before departure, a leader from your group must approve the total purchase with the camp leader, and pay the full amount before departing.