Tilmeldingsbetingelser | Medlemsservice

Tilmeldingsbetingelser for Scout Scoop 24/25

BETINGELSER VED TILMELDING og BETALING

Gælder for kurser og arrangementer udbudt af KFUM-Spejderne i Danmark

Betingelserne skal accepteres for at kunne gennemføre betaling eller tilmelding til arrangementer med eller uden betaling.

  • Kurser og arrangementer, som udbydes af KFUM-Spejderne er som udgangspunkt bindende for deltagerne. Opkrævning dannes ved tilmelding, hvor man har mulighed for at betale med kreditkort.
  • Kursus  
    Såfremt et kursus er oprettet med mulighed for at angive Gruppe eller Distrikt som betaler, vil deltagerafgiften blive opkrævet hos deltagerens Gruppe eller Distrikt 14 dage før kursusstart, når fristen for afbud uden betaling er udløbet.
    Sørg for at have en aftale med din gruppe/distrikt før de vælges som betaler.
  • Eventuelt mellemværende mellem gruppen og deltageren er KFUM-Spejderne i Danmark uvedkommende. Muligheden for at angive anden betaler fremgår af tilmeldingsformularen, hvis der er brugt log.
     

·         Afbudsregler
 Ved afbud senere end 14 dage før kursus start tilbagebetales deltagergebyr ikke medmindre, der er en fra evt. venteliste, som kan overtage pladsen.

 Er der ikke en venteliste, må du gerne give pladsen videre til en fra din egen gruppe/distrikt. Du får ikke kursusgebyret tilbage i dette tilfælde.

Læs den fulde udgave af KFUM-Spejdernes betalingsbetingelser her: https://medlemsservice.spejdernet.dk/page/payment_terms